31 Aralık 2015 Perşembe

CepKask Nedir?

CepKask, teknoloji marketlerden satın aldığınız her türlü teknolojik alet ile beraber, satıcının size almanızı ısrarla tavsiye ettiği ürününüzü, hırsızlık-düşme-kırılma-yanma vb. durumlara karşı korumaya aldığını taahhüt eden bir sigorta firmasıdır.

Ancak, işler sandığınız kadar da kolay değil!

Parasını ödediğiniz, satın aldığınız hizmeti kullanmanız gerektiğinde, aslında satın aldığınız şeyin hikaye! olduğunu fark ediyorsunuz. Basit bir örnek ile firmanın çalışma tarzını sizlere anlatmak istiyorum. CepKask ile sigortaladığınız ürününüz hasar gördüğünde, ürününüze ait fatura ve cepkask poliçenizi kargo masrafını kendiniz karşılamak suretiyle firmaya gönderiyorsunuz.

Firma cihazınızı ne sırası olduğu belli olmayan bir sıraya alıp sizi günlerce cihazınız inceleniyor bahanesi ile bekletiyor. Firmayı arayıp bilgi almak istediğinizde hiç bir bilgi alamıyorsunuz. Sürekli olarak oyalanmaya devam ediyorsunuz.

Aradan 10-15 gün geçtikten sonra, genellikle! cihazını hiç bir işlem yapılmadan, hatta el dahi sürülmeden size kargo ücretini yine sizin ödeyeceğiniz şekilde iade edilir. Kutu içeriğinde cihazınızın neden tamir görmediği hakkında uydurma bir sebep yazıp iyice sinirlerinizi gererler.

Bir umutla firmayı arayıp bir yanlışlık olduğunu umarak karşınıza çıkan müşteri hizmetleri personeline derdinizi anlatmaya çalışırsınız. Müşteri hizmetleri personeli sizi musterihizmetleri@cepkask.com mail adresine itiraz dilekçesi göndermeniz konusunda yönlendirir. Bir umutla verilen e-mail adresine durumunuzu özetlersiniz. Daha önce cihazınız hakkında bilgi almak için mail attığınız ve size günlerce cevap vermeyen müşteri hizmetleri neyse ki itiraz dilekçenize kısa sürede yanıt verir.

Yanıtı merak ediyor musunuz?

"Sayın .... ......, İtirazınız incelenmiş olup kararın geçerli olduğunu tarafınıza bildirmek isteriz. Çıkan red kararı geçerlidir. Bilgilerinize"

Bu yanıtı aldıktan sonra iyice sinirlenir, belki de firmayı tekrar ararsınız. Her aradığınızda sinirleriniz daha da gerilir. Konuşmaktan bihaber müşteri hizmetleri personeli yüzünden en sonunda küfür etme derecesine gelirsiniz.

Sonra, firmayı şikayet edebileceğiniz tüm mecraları kullanmaya başlarsınız. Tüketici Hakem Heyeti ilk durağınız olabilir. Daha sonra hukuk mahkemeleri! Evet, ödediğiniz paranın büyük yada küçük olmasını umursamaz, hakkınızı almanın peşine düşersiniz. Ancak ne yazık ki, bu ülkede hakkınızın iade edilmesi de öyle sandığınız kadar basit olmayacak. Hakkınızı iade almak için önünüzde uzuuuuuuuuunn bir süreç var.

Ne dersiniz, bu sıkıntıları yaşamaya hazır mısınız? Dertsiz başınıza dert almaya, cepkask tarafından enayi yerine konulmaya, hakkınızı alamadığınız için sinirlerinizin gerilmesine ve bu stresi yaşamaya hazır mısınız?

Ya da, CepKask satın alma gafletine düşmeden! bu saydıklarımızın tümünden kurtulabilirsiniz. Lütfen bu mesajı dikkate alıp tanıdığınız herkese ulaştırın. Yaptığım küçük bir araştırmaya göre, ülkemizde 14 milyon cep telefonu satılmış ve bu rakamın 8 milyon adeti akıllı telefonlardan oluşuyor. Bu rakamlara göre CepKask'ın dolandırdığı insan sayısını siz hayal edin.

Evet, dolandırıcı çok ağır bir ithamdır. Ancak internette yapacağınız küçük bir araştırma ile bu firmanın neredeyse! tüm müşterilerini mağdur ettiğini görebilirsiniz.

Sikayetvar.com'da firma adına açılmış tam 683 şikayet konusu olmasına rağmen, firma bunlardan sadece 2 tanesine cevap vermiş. 683 şikayetten 29 kullanıcı da firmaya teşekkür etmiş. Bu rakam %4'e tekabül ediyor. Firma hakkında bilgi sahibi olmanız açısından yeterli olduğunu umuyorum.

Bloğumuzda yer alan tüm konular sikayetvar.com veri tabanından alınmıştır.

Bloğumuzdaki şikayet konularını incelemek için TIKLAYIN!