8 Ağustos 2014 Cuma

CepKask Telefonumu Bozup Gönderdi.

.07.2014 tarihinde şu kaçan galaxy s4 telefonumu CepKask'a gönderdim. Telefonumun dokunmatik tuşları ve şarj kısmı çalışmıyordu. Onun haricinde heryeri çalışıyordu. Telefonumu teslim aldım kontrol ettim belirttiğim yerler tamir edilmiş, ancak internete girdiğimde telefon ekranı tamamen yeşil oldu ve kendi kendine kapandı.Açtım düzeldi, bir süre sonra yine ekran yemyeşil oldu. Bu sorunun haricinde ertesi gün bir uygulamayı açmaya çalıştığımda telefon birden ekranı karanlık oldu. Sadece dokunmatik tuş ışıkları yanıyor ama ne yaparsam yapayım ekran kendine gelmedi. Bataryayı çıkartıp takınca anca kendine geldi. Bu sorunlar sürekli tekrar ediyor. CepKask telefonumu bozmuş, sıfır telefon talep ediyorum.

Gönderen : Merve K.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder